fredag 6 november 2009

Pepp pepp pepp

Ikväll är det slut på självömkan och dags för något som jag sett fram emot så så länge. Vi ska gå på Winnerbäck!!! YEAY! Det har känts så långt borta och nu är det plötsligt bara här. Jag anser att jag är feberfri och hoppas att resten av kroppen anser det också. Men med tanke på hur rastlös jag var igår så är det nog så. Jag får preppa med mycket te och mat innan vi går in så ska nog allt bli bra. Att gå till ICA igår var lite av ett äventyr men där skyller jag helt klart på att jag var hungrig. Så!
För att inte överdosera (men jag tror inte det går) Winnerbäck så lyssnar jag på radio som min vana trogen är. Men det lutar starkt åt att Spotify och jag ska umgås lite om en stund. Men jag ger er nu den Winnerbäck som fick mig att sent om sider (det var bara bara bara KENT innan dess) fick mig att inse vilket geni karln är! Nu ska jag dricka Echinacea te och preppa inför kvällen!


Inga kommentarer: