söndag 8 november 2009

Oh! En tanke.

Just det ja. Jag är ju SF i veckan och har en idé. Sambon och jag har ju snart varit tillsammans i två år (ja det är två månader kvar men ändå!) och jag skulle vilja göra något speciellt för honom. När vi precis hade träffats gjorde jag en skiva med sånger på för att han skulle lära känna mig. Nu så traskar vi på i våra liv och har nog insett att de artister som förenar oss är Winnerbäck (döh) och KENT. Jag skulle därför vilja be er (om det nu är någon som läser det här) som känner oss att skicka förslag på sånger som ni tycker representerar oss. Men schhscchhh säg inget till sambon! Lägg in låttitlar på kommentatorsfältet, det går ju att kommentera anonymt. Och ni behöver inte oroa er för att sambon ska hitta det, han frågade häromdagen när jag bytt design på bloggen. 27 juli var det i fall någon undrar.......
Så nu ser jag mycket fram emot era kommentarer och kommer att bli mycket besviken om ingen kommenterar!

3 kommentarer:

Henk sa...

I fuck like a beast med wasp ar ju alltid en klassiker.

Cliff Hanger sa...

Haha, det är otroligt - jag tänkte också skriva "I fuck like a beast" innan jag såg att Henk hade skrivit det! Jag lovar!

Vad ska jag klämma till med då då... "För ung för mig" med Kenneth and the Knutters kanske? ;-)

Om man ska vara snäppet seriösare så blir det svårare. Får ta lite betänketid.

Lunkentuss sa...

Nog för att ovantstående låttitel stämmer mkt mkt väl in på oss men kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig... Men bra förslag dock!