lördag 28 mars 2009

Hur är det möjligt?

Jag är så löjligt trött hela tiden. Jag kan sova hur länge som helst om nätterna och är verkligen inte pigg när jag vaknar. Jag vet inte riktigt vad som skulle krävas för att jag ska vakna av mig själv eller pigg. Hmm... Just nu känner jag mig alltså lite rutten. Jag funderar på om min magkatarr är på väg tillbaka. Jag har ont i magen och den molar hela tiden och så mår jag illa. Himla tur jag har tid hos min husläkare om någon vecka! Hepp. Annars kanske jag skulle anmäla mig till Tv3 programmet där de utreder konstiga sjukdomar.
Jag har funderat över vilka såna program jag skulle kunna tänka mig vara med i. Jag tror att jag skulle gilla att vara med i ett inredningsprogram, det vore kul att se hur någon annan ser på ens eget hem. Jag skulle också kunna tänka mig ett gör om mig program när det gäller mig, fast inget där de opererar. Träningsprogram vore också kul. "Du är vad du äter" vore kul bara för att se hur man verkligen äter.
Det är ju bara det att jag verkligen verkligen inte skulle kunna tänka mig att vara med i Tv för att göra de här sakerna. Jag får helt enkelt klara mig på egen hand.

Inga kommentarer: