måndag 19 april 2010

Den som väntar på något gott...

....väntar alltid för länge!
Det är i alla fall min filosofi.
Jag är så oerhört trött på att vänta.
Jag är trött på att vänta efter att ha en lön.
Jag vill inte vänta mer på att börja jobba, jag vill vigas nu!
Jag är trött på att vänta på att kunna andas... (Pollen! Damn you!!!!!)
Jag vill inte vänta längre på att vi ska bestämma ett datum för vårt bröllop även om jag vet att det är smartare att ta tag i det när vigningen väl är över.
Jag vill inte vänta mer på värmen, jag vill ha en ordentlig vårvärme så jag slipper frysa om fötterna i mina ballerinaskor.
Jag vill inte vänta mer på att kaftanen ska bli klar eller att mina prästkläder jag beställde för flera månader sedan ska komma. (Jag hoppas att avin som låg på bordet idag är dem....)
Jag vill inte vänta mer!!!!
Jag är oerhört otålig.......
Nu ska jag lugna ner mig med en liiiten liiiiten whiskey för att mörda allt pollen i mina lungor.

Inga kommentarer: