måndag 22 september 2008

Får man göra så?!??!?!

Just nu lider jag av en viss panik sedan min mail valt att radera all tidigare korrespondens.... Alla mail jag fått och alla mail jag skickat är borta. Detta är väldigt olyckligt med tanke på att jag inför morgondagens lektion ska ha läst två personers pm och kommentera på dem. Jag har dessutom förlorat alla mail som handlar om jobbet. Jag har nu mailat till de som har hand om mailen och klagat eftersom det hela beror på att de har designat om och gjort något med själva sidan under helgen. Men man kan ju tycka att om de planerar att radera allt man tidigare har skrivit kan det vara bra att vara VÄLDIGT tydliga med det. Jag hoppas på att de kan hitta mina saker i cyberrymden och lösa problemet pronto!
Men detta samt att min telefon har varit konstant trasig under våren har fått mig att inse hur mycket viktiga saker jag har i diverse tekniska prylar som jag faktiskt inte har stenkontroll över själv. Jag lämnar inte bara över mitt liv i Guds händer utan även i någon slags cybervärldshänder. Spooky....

Inga kommentarer: