söndag 28 februari 2010

Drägel eller nya höjder av nörderi

Just nu dräglar jag över denna sida. Jag tycker att stolorna är fantastiska vackra och funderar på om jag skulle kunna köpa mig en av varje. I alla fall dem som ligger under kategorin, stola övrig. Färgerna, mönstren, innebörden!
Det börjar slå mig att det är ganska nära nu. Om tre och en halv månad är jag färdig och ska faktiskt ut i tjänst. Jag visade upp mig för T med sällskap idag i en av mina nya skjortor. De tyckte att jag passar i dem, att det nog blir bra. Prästskor är också införskaffade (lite klack men som inte klickar för mycket mot golven). Jag längtar och bävar. Vi har pysslat med inbjudningskorten idag. Imorgon ska jag köpa papper, färg till skrivaren, kuvert och frimärken. Sen ska här letas adresser och postas, postas postas. Då kanske det blir ännu mer verkligt.
Men tills dess dräglar jag över stolor och känner mig lite lätt nördig.

2 kommentarer:

Mia sa...

De var verkligen vackra! En värld som jag har så dålig koll på :) Skulle vara så spännande att träffas och prata lite, om likheter och skillnader!

Anonym sa...

Ska bli coolt att se dig "in action" sen... /Bella, soon to be stockholmare...