onsdag 10 februari 2010

En utmärkelse


Jag har fått en utmärkelse (jajomen det svenska ordet för award) av Blivande prostinnan. Nu ska jag tydligen dela med mig av sju fakta om mig själv. Hmm...
1. Jag är vansinnigt besatt av vampyrer (eller indianer som jag sa till syster i julas)
2. Gillar verkligen att ha rätt.
3. Säger kanske lite alltför ofta att jag är arg eller förorättad eller förolämpad. Inte helt hundra.
4. Har ibland ett stort behov av att vara för mig själv och drabbas då av "torgskräck".
5. Får ett oerhört kli i kroppen om jag inte tränar men har just nu ingen lust alls att göra det, fantastiskt irriterande.
6. Ser på skräckfilm fast jag blir så oerhört rädd (bland annat filmer om Zombies)
7. Är sällan nöjd med mitt hår. Det är för stort och tjockt och underligt. Varför är det så stort?!?!?!?!??!?!
Nu ska jag alltså ge denna utmärkelse vidare, hmmm..... Sambon, Emelie, Mia och öööhh Theresia jag också så att hon bloggar någon gång.

Inga kommentarer: