onsdag 28 oktober 2009

Sätt jag inte vill dö på.

Det finns många sätt jag inte vill dö på men på sistone har några som är lite extra spektakulära dykt upp.

1. Jag vill inte bli uppäten av en zombie. Detta har jag vetat länge men det blev extra tydligt när jag var och såg Zombieland. (Som för övrigt är en väldigt bra film)

2. Jag vill inte bli ihjälkramad av min "tama" boaorm som sover tillsammans med mig.

3. Jag vill inte snubbla på ett bananskal och slå i huvudet på ett dumt sätt.

4. Jag vill inte dö på toaletten.

5. Jag vill inte ligga i badkaret med något elektriskt i närheten som ramlar i och grillar mig.

Det finns flera olika mer eller mindre intressanta tankar och teorier bakom dessa fem sätt jag inte vill dö på men de får ni fråga om.

Och jag vill ju faktiskt inte dö alls. Men framförallt inte så där!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha vad får du allt ifrån??? Varför sitter du och funderar på sånt där överhuvudtaget?? Du kommer dö efter du har varit en sur gammal kärring som skriker på dagen ungs, dvs om sådär en 80år till ;-)!! Puss på dig söstra mi