onsdag 26 augusti 2009

Skjuta upp, förhala och svära över sig själv.

Ibland får jag för mig att jag inte kan ta egna beslut. Ganska korkat. Det bestämdes för ett tag sedan att jag skulle följa med sambons fina E med flera på Winnerbäck i vinter. Jag glömde köpa biljett och whooops så var det slutsålt. Som tur var hade de andra inte heller köpt och det dök raskt upp en ny konsert. Jag frågade då sambon om han ville följa med eftersom det är en dag när han är ledig. Han ville fundera på saken. Då gjorde jag det första misstaget, jag bokade inte en egen biljett utan väntade. När han sedan hade bestämt sig för att följa med bad jag honom att boka biljetter. Det var tyvärr misstag nummer två. Han glömde bort det. Inte så konstigt det gjorde ju jag också tidigare. När jag väl bestämde mig för att boka själv eftersom jag insåg att han glömt fungerade inte bokninssajten. Jag bad honom försöka senare när jag var på jobbet men den fungerade inte då heller. När jag väl kom in för att boka var även den nya konserten uppbokad. Så nu är jag jättearg på mig själv för att jag inte bokade min biljett på en gång innan sambon bestämt sig. Det var ju ändå tänkt att jag skulle gå med hans vänner utan honom från början. Extremt EXTREMT irriterande! Jag hoppas verkligen på att någon inte hämtar ut sina biljetter så att jag kan norpa dem på en gång. Oavsett hur sambon ställer sig till att följa med eller inte. Nu sitter jag alltså och kollar bokningssidan ungefär en gång i timmen och hoppas och hoppas....



UPPDATERING!!!
Världens finaste E bokade biljetter åt oss så nu ska vi också gå på Winnerbäck!!! Yeay! Jag förhalade inte det minsta när jag fick hennes sms så jag hämtade ut dem på en gång. En läxa lärd. Och hyllad vare E!

1 kommentar:

Ögonblink sa...

men vilken tur att ni har mig! Jag bokade just två biljetter till er! Jag messar över bokningsnumret! Kramkram