lördag 16 augusti 2008

Önsketänkande

Idag önskar jag att jag kunde styra över mina drömmar. De dyker oförhappandes upp i huvudet på mig när jag sover och sätter mig sedan ur spel för resten av dagen. Vad är det om?!?!?!? Jag kan inte styra över dem men de styr över mig. Högst orättvist. Vissa saker tycker jag dessutom att det är ganska tradigt att drömma om, känns som överspelat det jag drömmer om men ändå så dyker de upp. Vad betyder det egentligen? Hmm....

Just nu sitter pojkvännen här och väntar på att få se om han får fara och flyga ikväll.... Jag tycker att molnen ser lite för många ut men man vet aldrig. Igår dök han upp när H och jag var på utomhusbio, det var tydligen inte tillräckligt mycket vind för att få fara och flyga. Vi såg i alla fall "ung rebell" som inte var som någon av oss trodde men nu har jag sett den och det är ju en sån film man "ska" ha sett så det var ju bra. Utomhusbio är dessutom en av mina favoritsysselsättningar och den kan ju endast ske under ganska begränsad tid så jag passar på. Ikväll visar de "Tillsammans" men jag är inte helt hundra på att det är en film jag vill se. Får se hur det blir. Kanske åker och umgås med syskonbarnen hos föräldrarna om pojkvännen tänker fara och flyga.....

Inga kommentarer: