torsdag 14 augusti 2008

Mystiken med Internet

Tredje gången gillt... Jag har försökt blogga nu tre gånger men mina inlägg har försvunnit ut i sajberspejs. Jag undrar var de hamnar och om de kan läsas någon annanstans. Hmm.....

Just nu sitter jag hemma hos mig (MYS) och njuter. I sann anda tittar jag på Gillian McKeith och hennes bajsanalyserande. Huva. Jag undrar verkligen hur de är uppvuxna de "små" flickorna. En av dem tittade först på en kronärtskocka och sen på en avokado och frågade om avokadon växte inuti kronärtskockan...... Jag säger då det! Själv sitter jag här hemma och funderar över varför jag inte handlade frukt när jag var i affären idag. Jag var så fruktansvärt hungrig då efter träningen så det handlade bara om lunch.

Jag känner mig hyfsat splittrad eftersom jag redan skrivit ett stackars inlägg tre gånger och bloggen verkar spöka även denna gång. Sen är jag lycklig också eftersom jag ska bli gudmor! Det ni, men jag berättar inte för vems bebis! Ha!

1 kommentar:

Emelie sa...

Vad roligt, grattis!