måndag 14 september 2009

Jag drömmer

Just nu drömmer jag väldigt väldigt mycket. Det är extremt livliga drömmar och det känns som om de tar väldigt mycket energi. Häromnatten drömde jag om eld. Det brann lite överallt och jag var tvungen att springa in och ut ur ett hus för att rädda saker. Först började jag med att rädda skolböcker och datorn. Det var bara på slutet som sambon ropade i drömmen att jag glömt att rädda Svene ( min nalle som följt med mig överallt och som fortfarande bor på sängen ) och att jag glömt att rädda mitt fina foto på pappa som jag har i sovrummet. Fruktansvärt jobbig dröm. Sen har vi alla "göra slut"-drömmarna. Puh! Jag vaknar verkligen inte pigg. Jag drömmer också att jag har migrän på nätterna. Jag tror att jag faktiskt har det men att det inte exploderar som det kan göra. Sambon berättade även häromdagen att han kunde höra ända ut i köket hur jag gnisslar tänder på morgonen när han kommer hem. Elände. Inte undra på att jag är trött.....

Inga kommentarer: