torsdag 3 september 2009

Hittad!

Jag har letat efter en bra ny tatuering ganska länge. Jag har velat ha något som kan ge mig det jag behöver för att visa mig själv att jag faktiskt kan och att jag klarar mer än vad jag tror. Jag har velat ha något som dessutom pekar på detta lite extra mycket. Jag har funderat och kom för ett tag sen fram till vad det ska vara. Efter lite googlande hittade jag det och nu ska det presenteras. Jag vet inte om jag bara ska ha "det" eller om jag som S ska ha något runt omkring. Det beror liksom lite på var jag tänkte placera den. Först hade jag tänkt att ha den vid handleden men det kanske tar fokus från det som är viktigt när man är på hembesök. Därför funderar jag nu på att sätta den nere vid fotknölen på insidan av foten. Där borde väl ingen stirra??? Och om de gör det kanske de bara tror att det är ett skavsår eller nåt. δυναμις blir det i alla fall. Kanske som här, i rött??

1 kommentar:

Ögonblink sa...

δυναμις---nu ska vi se...typ styrka?

Bra tanke med handleden, och fotleden...ja men då får det väl vara så då om nån skulle stirra på dina anklar =)

Kram på dä