fredag 3 juli 2009

Semestern!

Jag har kommit tillbaka från min fantastiska semester. Jag har sällan haft en sån bra semester. Jag njöt i fulla drag. Trots att det spelades konstig hög musik och skränades nätterna igenom så att man knappt kunde somna och det blev tokvarmt i husvagnen. En natt blev den tydligen tacklad också så hela alltet gungade men det sov jag mig igenom. Öronproppar är da shit! Jag såg några fantastiska konserter och några som jag kanske var lite mindre impad av. Vi träffade goa människor i form av våra husvagnsgrannar och på lördagen dök pojkvännens (nja faktiskt sambons....) E upp. Hon höll oss sällskap och skulle sova i vår husvagn men det sa de icke sa nicke åt i entrén. Hon fick verkligen inte komma in och våra försök att smussla in henne fallerade totalt. Vi fick i stället ta ut husvagnen från campingen och dra iväg. Kanske så där kul vid halv tre på morgonen. Men vi fick lön för mödan när vi hittade en helt fantastisk naturcamping med en underbar sjö och sandstrand. Den upplevelsen gör nästan en hel sommar bara i sig. FANTASTISKT!
För lite festivalbilder så kolla sambons blogg så ska jag fortsätta att röja i den totala röran här hemma!

Inga kommentarer: