tisdag 23 juni 2009

Hoppla pålle!

Jag börjar känna av min nya medicin som faktiskt gör att någon inte längre sparkar mig i bröstet längre som denne någon gjorde igår. Jag hostar och fräser dock fortfarande med jämna mellanrum men det tar väl några dagar att bli av med. En mer spännande effekt är dock att jag darrar. Tjo! Jag tror att mycket iste hjälper mot det.
Imorgon åker pojkvännen och jag på husvagnssemester. Jag ursäktar det hela med att vi faktiskt ska på festival. Det ska bli så otroligt skönt att komma iväg och det känns helt underbart med semester. Dessutom är det ju betald semester! Den första någonsin. Sen gör det inget att sommaren har dykt upp till slut här i staden. Det påstås att den kommer följa med oss till festivalen också. Yeay!


(Men regnjackan är nedpackad i alla fall, man vet ju aldrig!)

1 kommentar:

Emelie sa...

Att packa ner regnjackan är ju det ultimata sättet att skydda sig från regn :)