söndag 26 april 2009

Pollen!

Jag tränar i vanliga fall ganska mycket och mår inte så bra när jag inte kan göra det. Jag har ju lite skruvad kroppsuppfattning ibland och den hålls på stången när jag tränar. Problemet de senaste dagarna eller kanske snarare veckorna, är att det har blivit någon slags pollenchock i staden. Jag väser när jag andas som det är och ögonen bara rinner. De tabletter jag äter gör mig jättetrött och trots dem så kliar hela ansiktet. Jag kan alltså inte träna just nu. Jag försöker och försöker men det slutar bara i elände. Lungorna orkar liksom inte. Jag tycker inte om det! Men jag tror att jag får hålla mig lite små lugn tills det värsta lagt sig. För även om jag går på gymmet så finns ju alla små pollenkorn (eller vad det nu är) i folks kläder och smyger sig in i annars så braiga miljöer.
Tur att pojkvännen gav mig en "modell för en dag" upplevelse häromdagen så jag kan kolla på de bilderna och intala mig själv på så sätt att det är okej att jag inte tränar lika mycket just nu. MEN! jag kommer fortsätta försöka...

1 kommentar:

Veela sa...

eeey modell för en dag??
var är bilderna?
jag vill se ju...
=)