tisdag 21 april 2009

En sån dag

Idag har jag en "sån" dag. Jag skulle helst av allt lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och verkligen inte sticka upp näsan. Äta choklad eller popcorn skulle kunna vara okej. Nu tillåter inte riktigt livet det, det ska tvättas och pluggas och helst träna. Fast det finns ju inget pass jag vill gå på! Och styrketräna vill jag inte... Och inte springa, det är för mycket pollen. Jag borde också ta mig till bibblan med lite böcker för att kunna lämna igen dem och låna om dem om några dagar. Det känns som ett väldigt stort projekt. Jag funderar också över om pojkvännen vill ha sitt PS3 till sitt hem när jag rör mig ditåt senare. Det känns otroligt jobbigt.... Kaffe kan jag inte dricka för min magkatarr är tillbaka med kraft så det kan jag inte använda för att muntra upp mig själv. Det är helt enkelt en sån dag. Jag tror att om någon kommer för nära finns det risk för att jag biter. Grrrr.....

2 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Känner igen mig! Själv har jag ögoninfektion plus antingen förkylning eller pollenallergibesvär idag. Eller alla tre (vet inte riktigt)!

Krya på oss!

Emelie sa...

Det blir så ibland, det är trist och jobbigt. Jag tänker på dig!!! Hoppas vi ses snart!
KRAM!