fredag 4 december 2009

Så det här är slutet

Nu är slutet nära, det är bara några timmar kvar. Min fina fina lägenhet känns inte så fin just nu men separationsångesten är på topp!!! Jag vill verkligen flytta, jag var ju precis i nya lägenheten och förundrades över att jag kommer att få bo så fint, men ändå. Jag kommer att sakna mitt lilla krypin. Fast livet har olika faser och nu om några timmar är det dags för en ny. Mycket kommer att hända inom det närmaste året och det här är bara ett delsteg in i allt det nya. Min identitet som student rör sig mot slutet och jag kommer att börja jobba på heltid med det jag är utbildad för. Jag kanske till slut alltså ska bli vuxen. Är det verkligen möjligt??? I och med att jag lämnar lilla lägenheten lämnar jag även de så kallade ungdomsåren bakom mig, eller? Jag ser i alla fall med tillförsikt på 2010 och vår gemensamma flytt!

Inga kommentarer: