söndag 16 november 2008

Åka bil

Pojkvännen och jag har åkt bil idag. Eller han körde bil och jag åkte. Det upplägget hade absolut ingen könsbunden orsak utan den enkla att rent lagligt var det nog säkrast att han körde. Vi har varit söder över och träffat vänner i det ännu mindre samhället. Jag jobbade först i flera dagar med vårt stora projekt "Releaseparty" som gick av stapeln i lördags och det blev riktigt lyckat. Gårdagens kalas var också väldigt lyckat. God mat, gott vin och väldigt väldigt trevligt sällskap! Hemfärden idag var lite jobbig på så sätt att jag kanske inte var så pigg som jag velat men vi hade chansen att prata ordentligt. Inget jobbigt prat utan mysigt prat som man kanske inte hinner med så mycket annars eftersom "livet" kommer ivägen. När vi pratar påminns jag hela tiden om varför jag är så kär i honom. Det är underbart att byta idéer med honom! Nu är han ute och jobbar och jag ligger framför tv:n med mina popcorn och vårdar mitt huvud som fortfarande värker..... Fast det är nog mest synd om honom.

1 kommentar:

Cliff Hanger sa...

Härligt att läsa att du är så kär i honom! :-)