torsdag 14 januari 2010

Så otroligt mycket

Det finns så otroligt många olika saker jag skulle vilja fortsätta studera. Jag skulle vilja ta åtminstone en magisterkurs i etnologin och teologin. Kanske doktorera i något av dem, helst etnologin av någon anledning. Sen finns det ett program om Mänskliga rättigheter på THS som jag har varit intresserad av i urminnestider. Varje gång VHS-katalogen dyker upp i min närhet så dyker jag ner i den och funderar över vad annat jag skulle kunna plugga. Nu är det ju ändå så att mitt CSN lån slut slut slut och skulden är överdrivet stor. Jag ska ju trots allt vara klar alldeles alldeles snart (mindre än fem månader, sa jag det?) och det är väl dags att lämna min lilla kokong av studentlivet. Fast vem vet, jag kanske kan plugga lite på halvtid sen när jag väl är klar...

Inga kommentarer: