onsdag 11 maj 2011

Fortsättningen

På söndag ska vi ha konfirmanddag på jobbet. Tanken är att jag ska vara med. Jag har flera gånger försökt ta reda på vad dagen ska behandla. Utan lycka ska tilläggas. I söndags hade jag gudstjänst och frågade musikern eftersom han även ska vara med på söndag. Han visste bara att det skulle vara planeringsmöte i tisdags, som igår. Jag blev skitirriterad och mailade ett surt mail om det. På måndagen ringde han jag har problem med i alla fall upp. Han bad om ursäkt, han skulle ha ringt på fredagen. Lite sent det med kan jag tycka. Han tyckte inte jag behövde komma på mötet, det skulle bara vara ett kort ett. Men han skulle ringa eller maila mig efter mötet.
Så har självklart inte skett! Hade det varit någon annan hade jag inte brytt mig. Det är ju bara onsdag förmiddag. Men eftersom det är han blir jag vansinnig. Vi får se hur det går på söndag. Dessutom är jag nu tacksam att jag inte fick tjänsten.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: